| Доставка при: | Стойност | 
   
   
      
         | Онлайн поръчка на обща стойност над 80лв/40.90€ с ДДС | Безплатна | 
      
         | Oнлайн поръчка на обща стойност под 80лв/40.90€ с ДДС | 4.99лв./2.55€ с ДДС | 
	        
         |  |  | 
   
  
  
БЕЗПЛАТНА 
ДОСТАВКА  със "SPEEDY" при онлайн покупка на 
стойност над 80лв./40.90€ 
 
   Доставка до адрес се извършва с куриер за дните: 
       понеделник до петък:  	9.00 до 17.30ч 
   
	  
Доставката се извършва  чрез куриерска агенция "SPEEDY" до адрес, посочен от клиента или до ОФИС на Speedy, офис на Еконт
Доставката на поръчана чрез  онлайн магазина стока се извършва с  куриер. Доставки се извършват само на  географската територия на Република  България, което изключва доставки в  български задгранични дипломатически  мисии, посолства, кораби и самолети под  български флаг и др. които според нормите  на международното право се считат за  част от територията на Република  България. 
  - 
    Цената на доставката със "SPEEDY" e 4.99лв./2.55€ за поръчки до 80лв./40.90€  
	
- 
    БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА със "SPEEDY" за поръчки над 80лв./40.90€	
  
- 
    Доставка се прави само след  	потвърждение от страна на клиента. Ще  	получите обаждане в работно  	време:
 понеделник-петък от 9.00 до  	18.00ч.
- 
    Доставка до адрес се извършва с  	куриер за дните
 понеделник до петък:  	9.00 до 17.30ч
 
- 
    Поръчката се изпраща с наложен  	платеж (плащате при получаване на  	покупката).
	
- 
    Поръчките се доставят  	до адрес на клиента /до входа на сградата, 	при осигурен достъп/ или до офис на SPEEDY,  офис на Еконт
	Срокът на доставка е между 1-5 работни дни (зависи от населеното място).
- 
   Посочените срокове се прилагат  	съобразно обявени графици за отдалечени  	населени места и официални празнични  	дни, когато не се извършват доставки  	от куриерскита фирма 
  
- 
    Търговецът не носи  	отговорност за закъснение, породено  	от действията на куриер или куриерска  	фирма. 
  
- 
    Поръчки, направени след 13.00ч се  	обработват на следващия работен ден.
- 
    В събота, неделя и по време на официалните  	празници не се извършват доставки. 
- 
    В случай, че клиента  	не осъществи връзка за уточняване на  	доставката, договорът за продажба от  	разстояние автоматично се прекратява  	и Търговеца се освобождава  	от задължение да достави поръчката. 
Условия за  		връщане на доставка
Купувач, който има качеството потребител,  има право в срок от 1  до 14 дни от датата на   получаване на доставката, да върне  поръчаната стока, без да дължи обезщетение  или неустойка и без да посочва причина,  при следните условия: 
- Поставената от  	производителя оригинална опаковка на  	стоката да не е отваряна и да не е  	нарушена цялостта на поставени от "Роял  Електроникс Трейд" защитни стикери.
-  За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително
    условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани
    и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да
    отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и
    отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия. 
- Всички транспортни  	и други разходи по връщането на стоката  	са изцяло за сметка на потребителя.
- До момента на обратното  	предаване на стоката от страна на  	потребителя на "Роял  Електроникс Трейд", рискът  	от случайното и погиване или повредждане  	се носи изцяло от потребителя.
- В случай, че потребител се възползва  	от правото си по чл. 55, ал.1ЗЗП при  	положение, че е изпълнил посочените по  	– горе условия, "Роял  Електроникс Трейд" се  	задължава да му възстанови заплатената  	цена, в срок от пет работни дни от  	връщането на стоката.
Преглед на стоката. Рекламации
Поръчките се изпращат с опция ПРЕГЛЕД.
При получаването на стоката потребителят трябва да я прегледа и в  случай, че констатира явни недостатъци,  липсата на някой от придружаващите я  аксесоари, незабавно да информира лицето  извършващо доставката . 
Ако не направи  това, вещта се смята за одобрена, като  потребителят губи правото по - късно да  претендира, че стоката му е доставена  с явни недостатъци, липсата на някой от  придружаващите я аксесоари. 
Ако стоката е в изряден вид, но клиентът откаже да я получи, транспортни  	и други разходи по връщането на стоката  	са изцяло за сметка на потребителя.
  "Роял  Електроникс Трейд" не носи отговорност за  неизпълнение на поръчка в случаите,  когато ползвателят е посочил неверни  непълни и/или неточни лични данни,  включително когато е посочил непълен,  неточен или фиктивен адрес.